NazAkyol06 Kızlar bugün 4. Günüm ameliyat olalı. 2 gündür felaket bir baş ağrım var kafamı kaldıramıyorumm boynuma vuruyor ta ağrısı 😥 Sizde yaşadınız mı ne yapsam geçer acaba ?
Zlyhvn NazAkyol06 bol bol kahve içtim benimde boynuma vurmuştu ağrı kesici jel aldım 4 kez de ağrım kesici hap kullandım, yoksa geçmiyor felaket birşey
Deletedmom727271 Bol bol nescafe için yada parol alın. Bir de uyumalısınız bebeğe bir kaç saat bakan olursa. Narkozu atmak bir süre zor oluyor maalesef.