Elyfnagme geçmiş olsun size de tansiyonda şükür bir sorun olmuyor çoğu zaman benim gebelikten önce nabzım hep 55 lerde atardı şimdi 110 görünce panik yapıyorum ister istemez fena halsizim ama cidden insanın yemek yiyesi gelmiyor öyle bir an da halsizlik yapınca 😁