Ben saglik ocaginda kan verdim hamile ciktim ama beta hcg cok dusuk cikti son regl tarihine gore hesapliyolar tabi ne zaman döllenme oldu bilemezler benim regl tarihime gore 1.5 aylik hamileydim ama ama hcg 1.5 aylik hamileye gore cok düşüktü 450 falan cikmisti bana dis gebelik olabilir dediler sonra cok sukur keseyi gordum ama bebek hala yerlesmemisti bikac gun sonra gittim ozel çapa hastanesine dokor kesenin icinde bebegi goremeyince kürtaj olman lazim bebek gelişmiyo keseye girmiyo dedi butun psikolojimi alt ust etti daha 7. Haftamdaydim asla kabul etmedim çıktım ve 1 hafta sonra bebegimi hem gordum hem kalp atışını duydum. Eger o doktoru dinleseydim yasayacak çocuğumu öldürecektim. Siz siz olun 8 hatta 9. Haftadan önce bebegi kesede goremeseniz bile asla hicbir doktorun kurtaj demesine aldirmayin cok şükür şuan 14. Haftamdayim ve bebegim gayet sağlıklı en ufak doktor ihmali büyük sonuclara yol açabilir