Kızlar bugün detaylı ultrasona girdim oğlum olacak Allaha çok şükür her şey yolunda ama doktor çok hafif sağ böbrek genişlemesi var perinatolojiye görün ama korkulacak bir şey yok küçük bir şey dedi moralim çok bozuldu yinede. Var mı böyle bir şey yaşayan yardımcı olur musunuz?