Ben 10 haftalık hamileyim ve yüzüm pul pul dökülüyor inanılmaz kızarıklar ve çok fazla yüzüm yanıyor😑ne yaptıysam geçmedi sudocrem ve bepontol kullanıyorum onlarda bile yanıyor hiçbir şekilde geçmiyor sizce ne yapabilirim yada benimle aynı durumu yaşayan anneler ne yaptınız ?