Kızlar herkese selamlar biraz geç oldu ama sadece bir kaç arkadaşa doğum yaptığımı söyledim devamını getiremedim bebeğim bugün 2 ay 25gunluk.cok şükür zorlu süreci atlattım şuan çok mutlu ve huzurluyuz şöyle oldu böyle oldu diye tek tek anlatmak istemiyorum herkesin doğumu ve bebeği kendine özeldir ama tavsiye isteyenlere naçizane tavsiyelerde bulunacağım üç saatte çok kolay ve güzel bir doğum yaptım normal doğumu epidural herhangi birşey almadım bebeğim sarılık vs olmadı gayet güzel emiyor yani o kadar korkuyla beklediğim günler resmen bir pozitiflik kolaylık topu olarak geldi bana çarptı.merak ettiğiniz korkutugunuz endiselendiginiz bir konu varsa cevaplarım.allah herkese böyle doğum böyle mutlu bebek nasip etsin 🥰🤗