Efnanada canım benimde detaylıda öyleydi ama sonradan yukarı çıkmadı zaten plasentanın Rahim ağzını kapatmadığı sürece yani alt yerleşimli olmadığı sürece diğer yerleşimler normal kabul ediliyor. Ön duvarda yerleşimli olduğu için doktorum bariyer görevi görüyor sadece hareketlerini belki daha az hissedersin dedi(ama ben yine gayet iyi hissettim🧿)bunun yanında ben şu haftaya kadar(34) hiç bir sıkıntısını yaşamadım kanama vs. Doktorumda sezeryan olacaksın falan da demedi. Siz endişe etmeyin , stres olmayın🌸 doktorunuz rutin kontrolleri zaten yapar.