2prensesannesiiii bende 7. Haftadayım ama benim de şuana kadar belirtim olmadı. Her kişinin vücudunun hamileliğe adapte süreci, şekli farklı oluyormuş. Bende doktor kontrolünde bir belirtim olmadığı için tedirgin oluyorum hamile değilmişim gibime geldiğini belirttim doktor belirti olması kadar olmamasının da doğal olduğunu belirtilerin bulantıların bebeğin sağlığıyla bir alakası olmadığını. Bunun benim için daha güzel olduğunu boşuna telaş yapmamamı söyledi.