Rabiafurkann Arkadaşlar neden gebelik son regl tarihimizin ilk gününden itibaren hesaplanıyor. O tarihten 2 hafta sonra felan olusmuyor mu? Kafamda deli sorular😂
Bebekdelisi Rabiafurkann 😆😆😆 bunu bıde dr sorduğunu düşün yanı ben direk sormustum yüzüme bakışını unutamıyorum😝
Mucizemiizz Rabiafurkann Ne zaman olustugunu ne doktor ne biz bilebiliriz ancak esinizle o ay tek bi gece iliski yasamis olmanis lazim kesin bir tarih icin Bu yuzden son adet tarihi baz aliniyor ama doğum yaklastikca 1-2 hafta one yada ileri alinma sebebi oluyor dogal olarak
kubraselcuk Rabiafurkann bebek o regli tarihinizde oluşan yumurtadan dollendigi için sanırım böyle bir şey duymuştum ☺️
2prensesannesiiii Rabiafurkann çünkü gebeliğe hazırlığıda hesaba alıyorlar yumurtan oluşuyor ya bide hangi gün oldu onu bilemez ki doktor🥰
Merveklnccc Benim doktorum son adet tarihini almadı 1 hafta sonrasını belirledi şuan haftamı ona göre belirliyoruz