Semanurbakir bol su içmenin faydasını gerçekten görürsünüz. Günde 3 litre en az içerseniz aşırı derecede artacaktır. Bir de korkmayın ilk üç dört gün zaten çok az oluyor çünkü bebeğin midesi kiraz çekirdeği kadar. Bir kaç yutkunmayla doyuyorlar ve emdikçe sütünüz geliyor zaten bitme gibi bir durum olmuyor. Ne kadar emzirirseniz o kadar süt üretirsiniz. Bi kaç gün sonra göğüslerinizin dolduğunu anlarsınız. Bende aynı şeyi yaşadım ve şu an bebeğim 2 ay üç günlük hala göğüs pedi kullanıyorum akıyor çok fazla.