Gamze-Bst Kızlar normalde de tüylü bi insanım da gebelikle birlikte daha da arttı. Karın bölgesi özellikle aşırı tüylenmeye başladı. Karın bölgesine ağda yapsam sorun olur mu?
Edau9 Gamze-Bst ayyy benim de arada ağda yapıyorum göbeğime arada epilasyon aletiyle alıyorum napıcagimi şaşırdım bide çok hızlı cikiyo
myangelson Gamze-Bst çok fena coştular bende de ağda yasak bana şuan oraya da jilet vuramam öyle devam ediyorum utanıyorum ama yapacak bişey yok 🙄🤦🏻♀️
nmtock41 Gamze-Bst ağda yaparsanız eskiye dönmez çok takmayın derim karın bölgesini vitaminlerden vs çoğalıyor ee tabi hormonlarımız ama alınınca besleniyor
Babymomhappy Gamze-Bst kuzum onlar bunun hormonlardan dolayı arttığını biliyorlar zaten utanılacak bir şey yok doğumdan sonra dökülcekler zaten ama şimdi alırsan hep sende kalıcı olcak ve ömür boyunca almak zorunda kalıp ugrascaksin
myangelson Gamze-Bst artık saldım ben 😂 eşimden çok killandım ya 🤦🏻♀️😂 bir de benim cenemdd boynumda falan da siyah siyah tüyler çıktı çok aşırı siyah değil ama belli oluyor 😱
Babymomhappy Gamze-Bst tabii ki de bende normalde çok tüysüzüm benimde çıktı hatta eşim dalga bile geçiyor benden çok tüylendin falan diye amaaaan bebeğim sağlıklı gelsin de dayanırım ayı gibi gezmeye 😂😂