Eczacianni Kızlar21. Haftadayız zaten bir aydır falan var ama artık çıldırma boyutuna geldim bu normal mi ya geçiyor mu
-gulayyyy- Eczacianni bende şurada durayım uzun zamandır çekiyorum şuan 26+4 günlüğüz ama üstüne bile oturamıyorum bazen çok çok baskı yapıyor
bsraugr Eczacianni 34. Haftadayım benim de çok erken başladı ve maalesef geçmiyor ama günde 2 tane magnezyum alıyorum o rahatlatıyor. Doktoruna sormanı tavsiye ederim
Happyfam30 Haftadan başlamıştı benim de. Masa başı bir işim olduğu için iyice arttı. Sürekli tutuluyordum doğru düzgün yürüyemiyordum .. kuyruk sokumu için minderler var simit değil de arkası boşluklu olanlardan aldım. Yürüyüşler, maden suyu ve minderle tamamen geçti. Denemenizi tavsiye ederim.