Rabiafurkann canım bence bekle ben bir tane kayıp yaşadım şimdi ikinciyi istiyorum bu ay çalışmaya başladık sen gibi oldu mu diye diye adetten 9 gün önce erken gebelik yaptım silik çıktı ertesi gün beta verdim negatif çıktı 2 gün önce kaset test yaptım negatif çıktı yarın regl günüm ama kaısk ağrım falan yok geçenlerde kasıklarıma kramp giriyordu batıyordu regl olacağımda belim normalde hiç ağrımaz ama kaç gğndğr belim çok ağrıyor yemeklerden sonra kusmak istiyorum bi şişkinlik oluyor bekliyorum regl geçmesini beklicem gecikmeden bazen çıkmıyor varsa bile negatif gördükçe üzülüyorsun ben oturup ağladım kaç gün bence beklemelisin bende sabırsızım ama beklemek zorundayım 😐🥲