Sahranr aynı şeyi bende yaşıyorum maalesef çok zor bir şey artık nadiren de olsa tek başıma çıkmaya başladım 10 dk da bir bir yere oturup dinleniyorum su içip tuzlu şeyler yiyorum, değerlerim çok düşük benimde doktor vejeteryan mısın diye sormuştu 🤭 ben çözümü dinlene dinlene yürümekle buldum.