Ateşli nöbet 5 yaşa kadar görülebilir, çoğunlukla bebekte kalıcı olmaz ve hasar bırakmaz merak etmeyin 😇 sık tekrarlarsa nöbet ilacı başlayabilirler ama dediğim gibi çoğunlukla kalıcı olmuyor ilaçlar bir müddet kullanılıp kesiliyor.
Herkesin başına gelebilir, ateşe müdahale edilse de düşmeyebilir ateş. Kendinizi suçlamayın, suçlayanları aldırmayın herkes bebeğine en iyi şekilde bakmaya çalışıyor zaten🤗