Arkadaşlar neden olur ?Daha önce bu kadar çok yoktu.Nasıl geçer ki
Benim de göz çevremde var çok rahatsız edici doğumdan sonra aldırcam lazerle aliniyormus
Ya benim de sırtımda çıktı :(