Oylesine6161 Bugün kontrolde bebeklerden birinin suyunun bitmek üzere olduğunu söyledi doktor yatışımızı yaptı ntsde biraz sancım çıkıyor bu durumu yaşayıp erken doğum yapan oldu mu bebekler küveze girdi mi girdiyse ne kadar kaldılar
Twinmommm Oylesine6161 Canım benim geçmiş olsun 🙏 bebeklerin küveze girmesi kötü bir şey değil o yönden için rahat olsun inşallah hepiniz sağlıklı olursunuz ve kucağına alırsın miniklerini🙏😇 İçini ferah tut 32 den sonra doğum çok problem olmuyormuş bi yakınım 35 te zorunlu sezaryen oldu senin gibi bebeğin sıvısı azaldığı için 15-20 gün falan kaldı bebeği küvezde şuan 8 aylık bi tosuncuk 😍
Bebekdelisi Oylesine6161 canın ciğer iğnesi yaparlar korkma ben 32 bıde gelişim geriliği vardı 10 günde çıktı küvezden
Oylesine6161 Bebekdelisi iki doz vurulmuştum bugün hatırlatma dozu yaptılar Rabbim sizin de bebeğinizi size bağışlasın