Justmom evet bnde az önce öğrendim bir uerde gördüm herkes imom kullanıyorum diye balık yağı OMEGA fiyat hafta 80 idi öyle bir şey idi bende alfalino balık yağı OMEGA kullanıyorum herkes onu mu kullaniuor diye merak ettim canım siz nerde yaşıyorsunuz