Semaokur55 37+3 de ideal testinde protegin pozitif çıkmasıyla anlaşıldı en başta özelliği yüksek tansiyon ve ellerin yüzün şişmesi
meltemkumsal16 Durummmmmmm benimde bugun 17 10 a çıktı elimde ayağımda şişme yok anlık oldu sonra düştü doktoruma konuştum saat başı kontrol et geçmezse hemen gel dedi ama geçti cok şükür