eminegulbalci bence gökçe ela koyun ben duha ismini çok seviyordum kızım da olacak koymak istedim ancak herkes duha ismi çok ağır bir isim çocuğuna bunu yapma deyip vazgeçirdiler. biliyorsunuzdur Kuran’da bir sure ve anlamı da çok derin surenin. ki çoğu çocuğun isminin ağırlığını kaldıramadığına da şahit oldum :) şahsi önerim tabi