aynrclk valla 17-18 haftalara kadar maalesef ben de sizin gibiydim hatta kilo verdim bile diyebilirim çünkü en sevdiğim yemekten bile bir kaşık alınca kusma hissi geliyordu kusuyordum. ancak hayatımı alt üst eden derecede olmadığından doktorum ilaç vermedi bulantı adına. gündüz gün içerisinde uyuyup kalıyordum baş ağrılarım gebeliğim öncesinde de migrenim olduğundan devamlı vardı ancak ilaç içemediğimden tam bir işkenceydi. ancak meraklanmayın inşaallah geçer çok zorlanırsanız doktorunuza danışın ilaç versin en azından yiyebilirsiniz güç toplarsınız