VeraAnnesi Bilgisi olan var mı kızlar adaçayı çok tavsiye ediliyor. Faydasını gören farklı çaylar içtim sancılarım başladı diyen var mı? Bitki çaylarını karışım yapıp içmek zararlı olur mu 😕🤔
kubumom 39.haftadayım 2 cm açılmam var, dünden beri adaçayı içiyorum şu an için bi şeyim yok. Hurma yiyorum ananas yiyorum merdiven çıkıyorum yine bi şey yok 😁 bikaç güne olur mu bilmem 1 haftadır uğraşıyorum aslında ama olmuyor
-Naz- İçecek olarak bilmiyorum ama hurma tükettim son hafta squat pozisyonlari yaptm sancım başladığında. Burda hasteneye gittim 4 santim açıklık oldu sonra eve geldm esyalari Alıp Diyarbakır’a gderken Meryem Ana otunu suya koydum oraya yetisene kadar 8 santim açıklık