seherndk Selamlar güzel anneler, 8. Haftada kalp atımı için doktorum çağırdı. Bu haftada sadece kalp atışımı dinleniyor.sizce özele mi gitmeliyim yoksa devlette sadece kalp atışına mı baktirmalıyım
Deletedmom83940 seherndk eğer kan testi yaptırmadıysanız bütün değerlerinizin bakıldığı bir testte isteyebilir 6-7 tüp kan alınıyor
incitanesi_ seherndk en ayrıntılı devlet bakıyor kuzum özel çok ayrıntılı bakmıyor baksa bile benim sadece 2 aylık kanıma 1000 tl istemişlerdi. Gerek yok bence
Elifderin34 seherndk devlet çok kalabalık o kalabalıkta doktor pek ilgilenemiyor haliyle ve muayene olurken eşinizi almıyor sadece siz eşiniz kalp atışını duymayacak bebeği görmeyecek dışarıda beklicek :) özelde daha ilgililer eşinizde rahatlıkla muayene odasına girebilir bebeği görebilir kalp sesini duyabilir ama devlette bunlar yok maalesef
Deletedmom83940 seherndk sağlık ocağı gebelik takibi yapıyor aşılarını sağlık ocağı yapıyor tetanoz aşısı falan
Deletedmom83940 seherndk yani özele gidecekseniz bi tık pahalı olabilir sizin için maddi durumunuz yoksa devlete gidin ama devlette randevu bulma sorunu var şu an testler falan isteyeceği için
seherndk Deletedmom83940 devlete 2 hafta sonraya sıra bulabildim doktor da 2 hafta sonra kalp atışına baktırın demişti özeller çok pahalı maalesef
seherndk Anladım kuzum çok teşekkür ederim o zaman devlete testleri verip gene iyi bi yerde özel doktora takip yaptırayım
seherndk Elifderin34 asıl görev yaptığım yerde özelde doktorumuz var şimdi yaz tatili malum memlekete gideceğiz o zaman acaba devlete mı gitsem diye düşündüm aslında bende
Elifderin34 seherndk o zaman olabilir devlete gidebilirsiniz bazı doktorlar bakmıyor kendi doktorunuza gidin diyormuş ama siz başka şehirden geleceğiniz için bakarlardır büyük ihtimalle:)