Oyk_mv Kızlar bebeğim 20. Haftadan sonra cok haraketliydi. Ama şu birkaç gündür az hissediyorum hareketkerini. Daha derinden cok daha az normal mı acaba 23+2 günlüğüz
Ahsenmom Oyk_mv ben 25. Haftada düzensiz hissettim korku ile doktora gittim plasenta öne gelmiştir bebek yön degistirmistir korkma her gün her gün bir düzen bekleme demişti bana Hafta daha da erken hiç korkma canım
Ahsenmom Oyk_mv yani aslında hareket ediyordur ama kaç kat deri ten var demişti bide plesanta bazen sen hissetmezsin demişti
Nur8sonmezz Oyk_mv bende 23 haftalığım dün gün boyunca hiç durmadı hep haraketliydi bugün kalktığımdan beri tek tik haraketleri var normal canım belki uyuyodur belki yönü değişmiştir hemen kötüye yorma 🥰