RabiaYrkAcar Şükürler olsun oğlumu kucağıma aldım dün 09:17 de doğdu şimdi gelelim benim hikayeme Öncelikle ilk gebeliğim kızımda 40+4 ile 3720 normal doğum yapmıştım 4cm ile hastaneye gittim evde çekebildiğim kadar çektim 6cm ile suni sancı takviyesi almıştım gece 12:30 gittim kızım 4:05 de doğdu sonrasında öğlen 12 de eve çıkış yaptık Bu hikayem ise bambaşka detaylı ultrasonda çentik olduğu söylendi aylarca acabalar yaşadım ama gelişimi sıkıntılı değildi 34. Haftada oğlumun Kanala girmiş olup aşağıya olan baskısıyla erken doğum riski olabilir dedi doktor ve bol dinlenme önerdi o sebepten o tarihten itibaren doğum beklemeye başladık ama günler geçti oğlum gelmedi 40. Hafta bitiminde doktorum gel konuşalım dedi galiba suni teklif edicekti ben çok dua ettim kendi sancılarımla gelsin diye duam kabul oldu 40+1 de sabah saatlerinde 4 de sancım başladı ben psikolojik zannettiğim için uyuma çalıştım 4:30 da kalktım baya şiddetlendi ben hala inanamıyorum ama emin olmadan kimseye söylemek istemedim saat 6 da anneme söyledim annem beni gördüğünde yeni yeni başladığını zannetti hayır 4 den itibaren sancı çektiğimi söyledim dakika tuttu baktım 7 dk bir hemen kayınvalidemlere haber verdik bu arada önemli olan kızlar sancı geldiğinde çömelme yapmak kesinlikle çok faydalı ben öyle karşıladım her sancıyı doktorum konuşmak için 8 de çağırmıştı evde dayanabildiğim kadar dayandım 7:45 de hastaneye gittik nst istedim ilk kızımdan dolayı doğumun başladığına görünce emin oldum sancım 60-127-150 arasındayfı sonra doktorum geldi muayene için ben 5cm desin diye dua ederken inanmıyorum 7-8 cm hemen doğum haneye dedi ben çıktım yattığımda bakan ebe açıklığıma tam açıklık doğum başlıyor dedi ebeleri dinlemek çok önemli sonrasında onlar ne dese yaptım ve özellikle ıkınma yavrumu kucağıma aldım şimdi hastanedeyiz emmek dışında bir problem yok çok şükür 3620 doğdu ve ben çok şükür şanslıydım bu Arada MERYEM ana otunu suya koydum ve işe yaradığını düşünüyorum Tüm annelere hayırlı sağlıklı kolay doğumlar diliyorum ❤️
tugbaninmucizesi RabiaYrkAcar Allah anali babalı büyütsün Rabbim bize de böyle sıkıntısız dogum nasip insallah😊
Gulsum50 RabiaYrkAcar Gözünüz aydin insallah isimleri nedir cocuklarinizin belki bize bi öneri olur. Buarada meryem ana otunu suya koydum derken. Neye iyi geliyor ve nezaman koyuluyor bilgi verirmisiniz
60seyma RabiaYrkAcar canım allah analı babalı büyütsün 🙏 Meryem ana otunu hacdan gelen dışında satan yerler yokmudur ben bulamıyorum 😒😒😞
RabiaYrkAcar Gulsum50 kızım Zeynepzümra oğlum Alimirza ☺️ Otu sancın tuttuğu zaman suya koyup dualarını okuyorsun bence çok faydası oldu
pnrgzms Evde sancı gelıncemı çömelip kalktınız birde meryem ana otunu suya koyup ıcıyormuyuz sancı gelınce acaba