Gorkeminannesi siz ve minnoşlarınız ne durumdasınız nasıl gidiyor 😇 uygulamaya göre 48 sezaryen olacağım için 38 gunum kaldı benim nasipse insallah 🤗
Aslanirem Gorkeminannesi benimde son 31 günüm ikiz gebeyim sezeryan olacağım için zaman geçmiiiiiiiyooooor 🥰🥰
Rav-Ebu Gorkeminannesi 33+4 haftalık hamileyim benimde sezaryen olacak. Tahmini 18+25 temmuz arası alır bebeği doktor ama hayırlısı bu arada bebeğim kız değil😅prenses yazmışsınız ama ♥️
Yaseminf Gorkeminannesi aynen benim de heralde o kadar kaldı durumunuz iyi çok şükür hazırlıklarımız tamam bi evimiz temizlenecek hareketler daha sert artık ve yatarken dönmek zorlaştı seyimdeki kemikler ağrıyor hareket ederken şikayetim yok sukur ki
Gorkeminannesi Pyrz_07 ben 25 temmuzda dogururum diye düşünüyorum yani 38+4te daha doktorla konuşmadık ama buyuk ihtimal oyle olur😊
Gorkeminannesi Aslanirem ikiz kiz mi cok sanslisiniz🥰 Allah sağ salim kavuştursun inşallah hepimizi sağlıkla 🤲🏻
Gorkeminannesi Rav-Ebu hangi burç olsun isterseniz o zaman alsın 😊😊 ben 25 temmuzu seçiyorum 😌 oğlum yengeç kızım da aslan olsun bakalım 🤗
Gorkeminannesi gulocan12 son ay hem zor hem heyecanlı her duygunun bir arada yaşandığı ay ama sonunda kavuşmak var tabii insallah saglikla sihhatle🤲🏻💖
Gorkeminannesi Yaseminf bizim de hersey alındı ama yikanmadi bu haftadan sonra başlarım heralde insallah😅 cabuk yoruluyorum ev işlerini zor yapıyorum bi tane de oglum var 4 yasinda ona yetişmeye çalışıyorum bi yandan😌
Merveofs 31 oluyor mu yaa 😂 valla bizim de Ağustos 18 görünüyor ama bakalım matmazel nasıl isteyecek 😀
Gorkeminannesi Merveofs sizin bi tık daha fazla varmış 😊😊 aslan burcu canı ne zman isterse o zman gelir artik😅 saglikla sihhatle insallah💖🌸
Rav-Ebu Gorkeminannesi Ya devlette doğum yapacağım için benim tarih seçme gibi bir seçeneğim yok doktorum hangi gün derse o gün razı olmak zorundayım 😥😥