Fatmanur40 Merhaba kızlar 3 hafta sonra doğumum olacak Allah izin verirse.Medipole gidiyorum doğumum da orda olacak nasıl memnun muydunuz.Ve birde kapı süsü icin kapıda aparat var mi takmak icin😅
BabyyBoy Fatmanur40 Yengem o hastanede doğum yapmıştı Kapı süsü için askı mevcut ve talep etmeniz durumunda kapı süsü de veriliyor