zlmsrt kızlar çalışabilir raporu 32.haftada mı alınıyor yoksa 32.hafta bittikten sonra mı bilen var mı
Duyguynrky zlmsrt bildiğim kadarıyla vermiyorlar çünkü e devlet üzerinden veriliyor rapor orda da sistemde otomatik son adet tarihin yazıyor sistem hepsini otomatik yapıyor yani. Ama yine de sor doktoruna ben 32+2 de almıştım.
Fatmasnny zlmsrt verir diye düşünüyorum ona göre randevu vermiştir bence benim doktorum öyle yaptı çünkü