Aysun09 Kızlar merhaba 25. İ haftamdayım vajinamda batma hissi oluyor sabahları kalkınca da zonklama oluyor idrar yolumda enfeksiyon yok ama bir haftadır böyle sizde de böyle bir durum oldu mu
Nurmetozz Aysun09 bendede oldu canım sanki vajina kemiklerime darbeler yemişim gibiydi çok şülür geçti. Ne oturabiliyordum ne oturunca kalkabiliyordum
Svcncmrnz Aysun09 cinsiyet ne acaba benimde oluyor ilk gebelikte olmamıştı şuan 30.haftaligim ama 22den beri var o batma sanki çocuğun her hareketin orda hissediyorum acı veriyor valla yürüyemiyom bile
Hayalim1234 Aysun09 bende 25 haftalık hamileyim aynı sıkıntı ben de de var daha dün kontrole gittim idrar tahlili felan yaptırdım temiz çıktı sonucum doktor rahmin büyümesine bağlı olarak bağlar geriliyor o yüzden batmazlar normal dedi ara ara sızlama oluyo tez zamanda geçer inşallah
Nurmetozz Aysun09 uyurken bacak arama mutlaka yastık aldım hatta direkt hamile yastıgı aldım. 2-3 hafta sürdü
Aysun09 Hayalim1234 anladım canım bana da sağlık ocağındaki doktor elma sirkesiyle vajen bölgesini yıka o seni rahatlatır iyi gelir demişti dün akşam denedim rahatlattı cidden tasın içine iki yemek kaşığı elma sirkesi koyup 3 su bardağı da su ekledim onunla yıkadım bir deneyin isterseniz dünkü yoğun batma hissi yok