meltemkumsal16 doktora muhakkak haber vermelsiniz ve tansiyon takibine devam etmelisiniz, yengem yüksek tansiyonla hastaneye gitmişti ve gebelik zehirlenmesinden dolayı 25 haftalık bebeği sezeryanla dünyaya geldi , çok şükür sağlıkla büyüdü bizim mucizemiz oldu .anne ve bebek için yüksek tansiyon riskli durumlar doktora danışmadan kendi başınıza hareket etmemelisiniz. Nacizane tavsiyemdir.