hamileyimben Merhaba izmirde yaşıyorum normalde bir kadın doğum uzmanına gidiyordum ama memnun değilim sizin önerebiliceğiniz bir doktor var mı!?
sevcanuyumazz hamileyimben Can hastanesi İrfan Özer 🙃 İlgili,bilgili, güleryüzlü bi doktor kendisi. Bir şey sormak istediğinde telefonla da rahatça ulaşabileceğin bi doktor..
duuyqquu Esra-63 doktoruna istediğin zaman ulaşabiliyor musun canım bende egepole Gökalp beye gidiyorum ama tel. Vermiyor
Edus35 sevcanuyumazz merhaba hala devam ediyormusunuz ücret vs ne kadar bana da tavsiye ediyorlar bilemedim
Esra-63 duuyqquu senın kaç haftalık canım bız gecenlerde aldık verdi bısey oldugu zaman ulaşabılıyorum
duuyqquu Esra-63 20 haftalığız 😊 sizin kaç haftalık. Bir tek Gökalp hoca vermiyor heralde o hastanede 🤦🏻♀️
Gamze251 Ben aydından izmire her ay canım doktorum Şerife Dikayak için gidiyorum. Harika bir doktor😍 kahramanlar mahlesinde kendi kliniği var
duuyqquu Esra-63 ya bende anlayamadım vallahi. Hastaneyi arayıp istediğinizi sorun döneriz dediler kaldı öyle. Doğumu konuştunuz mu doktorunuzla acaba? Mesela normal doğum gece olsa doktorlar geliyorlar mı
Esra-63 duuyqquu gelır ya normaldede oyledır zaten ne zaman dogum olsa sancın felan doktorda o an orda olur yanı
Asafmavi Çınarlı Reşat beye gidiyorum 32 haftalığım doğumum orda olacak çok memnunum ilgili bir doktor. Birde Sada hastanesinde Mete bey var oda tatlı dilli ve ilgili bir doktor
sevcanuyumazz Edus35 Evet hala devam ediyorum. Muayene 390 TL , Doğum ücreti de en son gelen zamla 10.200 TL oldu