Motherbabyy Arkadaşlar yarın ilk muayeneme gidiyorum süreçler nasıl ilerliyor. Hangi ilaç iğneler veriliyor ? İnşallah hayırlı sonuçlar olur amin 🤲
Kubra1235 Motherbabyy canım muayeneye gittiğinde klomen veriyor bir hafta sonra kontrol ediyor çatlama olmuş mu diye sonra yumurtsn catladiysa iğne veriyor saatli çatlatma iğnesi benim iki gün sonrada asilamam oldu bekliyorum şimdi bakalım 8.gunum 🥰
ElifTugce Canım bana ilk gittim klomen diye bir hap verdi. 5 gün içiyorsun 2 gün içmeyip 3. Gün kontrole gidiyorsun. Gittim Yumurtam 24mm olmuş. Hemen o gün çatlatma iğnesi vuruldum. Sonrasında da iğneden iki gün sonra da aşılamam yapıldı.
Rav-Ebu ElifTugce benimde aynı olmuştu sizin gibi. Sizin tuttumu benim yumurtam çatlamamıştı kist oluşmuştu ben 4 sene önce yaptırdım ama
ElifTugce Rav-Ebu canım daha dün yapıldı aşılamam. Olup olmadığını bilmiyorum 🤷🏻♀️ 12 gün sonra gel test ver dediler. Senin kaç mm olmuştu yumurtan?
Rav-Ebu ElifTugce yaaa özür dilerim🤦ben geçmiş zamandan bahsediyorsun sandım 😓22 mm denilmişti. Sonra kendiliğinden hamile kaldım zaten ama böyle aşılama postları olunca hala eskiler aklıma geliyor hemen yorum yapıyorum inşallah senin aşılaman tutar💜💞😍