Denizyildizi1 Betus02 Ben hamileliğim boyunca çok sıcak duş aldım galiba ondan beklemedi bebeğim 37+3 de sancıyla doğuma gittim
Betus02 Mehmet_fatma 3. Gebelik erkek kızlarım 41 de oldu erkek dediler erken olur ama oda galiba kızlar gibi olacak
Denizyildizi1 Betus02 Doktorlar hep sıcak suyla duş almayın diyor hastanede kalırken banyo yapmıştım o zaman da sıcak alma demişlerdi nedeni de doğumu tetikliyormuş