Melekannecim canim maalesef 12 haftaya kadar o sürüyor sonra kendiliğinden geçiyor seni anlayabiliyorum bana doktor bulantı şurubu verdi ama ben onu bile icememistim bulantıdan ben hep midemi bastıracak seyler yemeye özen gösterdim çubuk kreker ve simit olabilir diğer herşeyi cikariyordum Allah yardımcın olsun 15+2 iz cok şükür artık herşey yiyorum