Kızlar 9 gün önce değerim 19 du. Dün doktora gittim kalınlaşma var dedi ama ultrasonla kese görünmedi alttan da görünmedi. Doktor da kan aldı değerine tekrar bakalım diye bugün sonucum çıkcak. Görünmemesi normal mi acaba. Doktor ne olumlu ne olumsuz birşey söylemedi