Merhaba arkadaşlar size bir sorum olacak
Şuan ikinci gebeliğim ilk bebeğimi 19 haftalıkken kalıbı durdu ve kayıb ettim şuan ikinci gebeliğim tam 6 haftalık oldu buğün doktora gittim ve bebeğimin kalp atışını duyduk çok şükür ama doktor kese de bozukluk var dedi sen dikkatli ol ve riskli gebelik doktoruna gidin dedi araştırma hastanesi de
Böyle bir şey yaşayan varmı aranızda varsı süreç nasıl ilerledi sağlıklı bir gebelik oldu mu neler yaptınız lütfen cevaplarsanız sevinirim şimdiden teşekkürler 🙏🙏