28+2 haftalık gebeyim normalde özel hastanede gebelik takibim yapılıyor ama bu iğneyi devlet karşıladığı için devlet hastanesine gittim dün.Yatırdı ultrasonda baktı çok sert konuşan bir doktordu kan uyuşmazlığı iğnesi için geldiğimi söyledim
daha önce kanaman oldu mu dedi
hayır bu haftaya kadar kanamam olmadı çok şükür dedim
Kanaman olursa gelirsin acil o iğneyi yaparız şu an yapmıyoruz gerek yok şu an iğne yapmaya indirekt coombs testi negatif çıkmış ama kanaman olursa yapacaz dedi bebek doğunca bebeğin kanına bakar gerekirse ona yaparız dedi
Kendi doktorum mutlaka her şekilde bu iğnenin yapılması gerekiyor kanama olmasa da dedi
Nedir bunun aslı ben anlamadım kanama olması mı lazım illa devletin karşılaması için ? Yoksa gerek yok mu ? Devletin bize karşıladığı iğneyi neden yapmıyorlar anlamıyorum illa özelde yaptırmak zorunda kalıyoruz