SemaArin KIZLAR SABAH AKŞAM PROGESTAN FİTİL KULLANIYORUM 1 SAAT YATIYORUM GERİ AKIYOR SİZCE DAHAMI ÇOK YATMAM GEREKİYOR YOKSA 1 SAATTE FAYDASINI GÖSTERİRMİ ???
Babymomhappy SemaArin kuzum o direk eriyor karışıyor 1 saat fazla bile yatıyorsun. Gebelikte akıntı oluyor zaten o eriyince tortuları geliyor akıntı ile her türlü faydası olur içini ferah tut 🥰
Elibo SemaArin vucut alması gerekeni alıyor tortuyu atıyor yatmayla alakası yok 15 dk bike yeterli vucut ısında hemen erıyor zaten