Olabilir canım bazı insanlar da hiç bulantı olmaz bazıları 9 ay boyunca çeker bünyeden bünyeye göre değişiyor inşallah hiç bulantınız olmaz da rahat geçirirsiniz hamileliliği sonra ki haftalarda da çıkabilir ben yine de doktor değilim doktorunuz daha iyi bilir doktorunuza da sorun yine siz, içinizi rahatlatmak adına yazdım :)