eceyesilot_63 emin olamamakla birlikte 18.haftada bir kere hissettim galiba diye heyecanlandığım bi an yaşadım 😅 yok ama bi daha olmadı, bekliyorum artık tekmelerini ama bizimki yüzüstü yatıyor, dışa değil içe dönük 🥲 o yüzden ne yüzünü görebiliyoruz ne de hissedebiliyorum henüz