Kızlar merhaba biz de atopik egzama var.bebegimin vücudu çok kötüydü. Doktorumuz alerjiye yönlendirdi yumurta ve süt testi yapıldı bir şey çıkmadi. Ve kan alındı bir ay sonra çıkacak sonuçlar.ah o kan alımı kızım çok ağladı 😓cildi çok kötü diye doktor dozu çok düşük kortizonlu iğne vurdurdu iki tane şükür hemen fayda etti. Neyse kızım hem mama hem meme alıyor.ilk defa kakasını iki gün yapmamıştı. iki gün sonra yaptı kakasinda siyah pıtırcık biseler vardı ama çok az ve kan değil.doktora sordm resmni çektiniz mi ddi o an aklma gelmedi çekmedim dedm.baska da bir şey demedi.sizlerin başına geldi mi ne olblr. Acaba eski kaka falan mı..