Kızlar merhaba bugün şeker yüklemesi testim vardı. 75 mg sıvı ile yapıldı test
Açlık 85 mg
- Dakika 163 mg
- Dakika da 121 mg çıktı
Doktoruma sonuçları gönderdim dönüş bekliyorum şu an. İlk gebeliğimde yaptırmamıştım bu ikinci gebeliğim değerler hakkında bilgisi olan varsa yorum yapabilir mi? Şimdiden teşekkür ederim