31+3 zaten bacakları aşağıda ve yaklaşık 2 haftadır beni mahvetmis durumda… Doktor demişti bacaklar aşağıda olduğu için aşırı ağrı ve tuvalet ihtiyacı hissedeceksin gerçekten öyle. Bacaklarım ayaklarım ve belim inanılmaz ağrıyor bugün sırtım da başladı, ayaklarıma basmak ölüm gibi geliyor o derece. Lavabodan çıkamıyorum… Bazen o kadar vuruyor ki aşağıdan bakıyorum acaba bir ayağını çıkarmış da ötekini mi çıkarmaya çalışıyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Artık çok zorlanıyorum, yürümeye çıkıyorum 2 sokak öteye gidip gelince bile yorgunluktan ölüyorum, aşırı halsizlik yaşıyorum birkaç gündür 🥺🥺