Duygukhv Totem olması için yazıyorum. 39+5 ne gelen var ne giden 😄 Karnımda top gibi olup gevşemesi ve ayaklarıyla sağ böbreğimi delmesi haricinde bir hareket yok :) Siz de durumlar nasıl merak ettim.
Ftm_Kvn21 Duygukhv bende ya 39+1 sancı bişey yok 🙄 pazartesi kontrolüm var suni sancı isterim tabi doktorum kabul ederse🥺
eseroll Duygukhv bende 39 um bugün kontrolüm vardı herşey yolunda şükür de geleceğe benzemiyor . Daha başı tam inmemiş dedi 😅
glsmsny Duygukhv 39+1 olduk bugün kontrolümüz vardı. Nişanım geldı 3 gün önce. 2 cm açıklık var skuat yapyrm ılık duş alıyorum ama gelen gıden yok beklıyrz 🙈
kubumom 39a yeni girdim 1 haftadır açıklıkla geziyorum dün 2 cm olmuş açıklığım gelen giden yok ne zaman geleceeek diye geziniyorum ortada herkes arayıp duruyo var mı bi şey diye yok diyorum yoook 😁 darlandım iyice