BRUTAL-BETTY Alya Arya Alin Alisa Eliz Elisa Duru Asel Lina Lidya Masal Kumsal Erva Eflin Bu kadar isimden halen daha karar veremedim kızımın ismine,🙈🙈
Umay255 BRUTAL-BETTY bu isimler herkeste var canim artık dolu hele bu sene ama bi öneri ilkim ömür kimsede yok hiç duymadım 🥰
gkbyza BRUTAL-BETTY Elisa ve Eflin isminin anlamlarına bakmışsınızdır gerçi ama özellikle Elisa için caiz değil diyorlar 😪
minikturtam1 Umay255 kizimiz olsaydi bende İlkim yada iklima düsünüyordum. Ama oğlusumuz oluyor. Nasip olursa emir alp yada emir efe düsünüyoruz.
civcivimmm Didemfide ben kızımın adını Miray koyucam fikir olur belki😊😊 Gülce ismiyle Miray ismi arasında kaldık ikiside çok hoşumuza gitmişti ama miraya karar verdikk.. Diğer seçeneklerde Beyza, Afra, Ayla, Begüm dü
Umay255 minikturtam1 benim cinsiyet daha belli değil 🤣🤣 ben kız ismi düşündüm hep ama banada herkes erkek diyo
GamzeDs Didemfide ben kızıma nasip olursa Hazel Efnan ismini düşünüyorum. Efnan bu ara yaygın ama Hazel çok duymadım.
minikturtam1 Umay255 valla bende cinsiyet belli olmadan önce hep kiz ismi bakmistim. Hic erkek ismi arastirmadim bile. Hep kiz hissediyordum ama oglusumuz oluyor nasipse. Henuz 16 haftaligiz. Bizede herkez erkek demisti. Annem ve kayinvalidem kayinvalidemin kayinvalidesi faln. Ruyasinda hep erkek bebek gormusler. Hepsi erkek olcak dediler. Cinsiyet önemi degil tabiki saglikla gelsinler ins. 🤲
Umay255 minikturtam1 bnde ayniyim herkes herşeyde erkek cikiyo bakalım nolcak bacım bi ogrenseydim 🥰🥰