BBusraa mesela ben bugün iğnem yok sabah namazına kalktığımda vuruyorum kendime birazdan gidip yazdırıcam büyük ihtimalle ipneyi uzun aramaların sonucu bulucam bulamazsam oksapar alıcam öğle saatlerinde vurucam 24+1 haftalık gebeliğim süresince bu hep böyle oldu . Rabbime emanetler inşallah