0741 32+3 az kaldı kızıma kavuşmama çok heyecanlı ve korku doluyum🙈 sezaryen mi normal doğum mu ne olacak bilmiyorum napıcan 🫣😔
Ozlemyusuf 0741 sen kendini hangi doğuma yakın hissediyorsun o da önemli hicbisey için kendini zorlama pişman da olma iki doğum şeklinde de anne oluyosun
Desingnercom 0741 hakkında hayırlısı neyse olsun önce Allah sonra doktorun Bende aynı düşüncedeyim 33 haftalık hamileyim normal doğummu sezeryanmı olacak bende bilmiyorum ama hakkımda hayırlısı neyse olsun canım sağlıkla gelsin bebişimizi 🥰
0741 Ozlemyusuf normal doğumdaki sancıyı çekmek zordur diye ondan korkuyorum sezaryen de de sonrası zor dedikleri için ondanda korkuyorum canım tatlı galiba ama yapcak bişey yok işleyişi görcez