hlya4 Ayva yemek bebegim iyi huylu ve sabirli olduguna dair yazilar okudum vede bebegin yuzu guzel olurmus diye okudum acaba ne kadar dogru
Deletedmom7373700 hlya4 hiç sanmıyorum ya 😂 genetikte güzellik varsa çok güzel oluyor. Ama yolda istediğin kadar ayva ye. Huyu da bilemiyorum. O sa bence çocuğun karakteri ile de alakalı. Bazısı çok sakin mizaçlı olurken bası bebek çok asabi oluyor
hafsam_omerim hlya4 evet ben çok inanıyorum kızımda çok ayva yedim maşallah çok tatlı bir kızım oldu. Ben esmerim sarısın mavi gözlü kızım oldu. Şimdi oğlumda da ayva bol yedim bakalım nolacak
arenkus hlya4 ayva ile ilgili hadisler var 🥰 ayva yiyen gebelerin Bebekleri güzel olurmuş diye tükettim ben de 🙈
benimmdunyamm hlya4 hadisler duydum ama bilmiyorum ben çok yedim üstüne limon tuz döküp bakalım kızım nasıl birşey olacak anasına çekerse cazgır olur
myangelson zeylifestyles ay şeftali için öyle diyorlar bana deli oluyorum şeftali yeme tüylü olur ben yedim tüylü oldu falan 🤦🏻♀️ benim de canım çok istiyor şeftali 😂 ve çilek yiyince üstüne falan sürme elini lekesi çıkar laflarını duymaktan bıktım 🤦🏻♀️😄
Nurcantas65 5 ay boyunca bol bol yedim sarışın olurmuş çocuk onu dediler ne kadar doğru Allah bilir 😂😂 şimdide karpuza sardım bu seferde kırmızı olur derler her halde bakalım göreceğiz 😅😁
Nurcantas65 benimmdunyamm hadis kaynaklarında yok ayvayla ilgili sadece imam Gazaliden nakledilen bir menkıbe var ☺️🌸
Rmysadn hlya4 peygamber efendimizin hadisi bu ayva yiyenin çocuğu güzel olurmus öyle okudum birde gamze oluyormuş ilk aylar yedim şuan 8. Aydayiz ultrasonda bile kocaman gamze gözüküyor bakalım sağlıklı olsunda😍
zeylifestyles Deletedmom7373700 ayy öyleyse yenir valla. Heleki dedikleri gibi Gamze olcaksa hergun 1 kilo ayva yenir.😂😂
zeylifestyles myangelson aman işin şakası ya saçma şeyler bunlar. Ben inanmıyorum yani. Şeftali yiyince tüylü oluyosa kabuğunu soyup ye o zaman yani.😂😂
zeynepikra_61 hlya4 inan bana kızım da yedim gamzesi olsun diye 😁 cebimde hep ayvayla gezdim evet gamzesi var ama asla sakin ve sabırlı değil 😁😁 resmen enerji olarak doğmuş kızım 😁😁