litfenama Ddmylmz benim haftaya başlayacak. 37.haftayı doldurmuş olacağım. Geçse eğer en geç benimki olacak 🫠
Karelinannesi Ddmylmz 29 haftalıkken gittim normal doktoruma 3 hafta sonrasına yani 32. Haftaya girdiğimde randevu verdi nst için ilk kez gireceğim bana da erken geldi ama doğum iznine çıkacağım belki rapor yazmak için gerekiyordur 🤷🏻♀️
Hemecikk Benim de 35.haftadan itibaren başladı doktorum.Doktorlar daha iyi bilir tabi ki ama.bence geç değil aşağı yukarı herkesi bu tarihlerde başlatıyorlar.