Merhaba arkadaşlar. Nisan ayında kürtaj oldum ilk Reglimi bayramda olmuştum bittikten beş altı gün sonra kahverengi lekelenmem oldu ama pek dikkata almadım kürtaj olduğum için. İkinci reglim de geçen hafta bitti yine altı gün sonra kanamam başladı. İnternette yumurtalama kanaması olarak geçiyor kahverengi lekelenme tarzında olabilir diye ama bu seferki bildiğiniz regli kanamadası. Bugün hastaneye gittim ama randevusuz giriş alamadım. Daha önce başına gelen ve bana bilgi verebilecek olan var mı